Latest News

Latest News2015-12-02T10:52:51+02:00
1201, 2024

Podcast για εφήβους! “Spill the TEEN”

By |January 12th, 2024|Categories: αρθρογραφία|

Podcast για εφήβους! "Spill the TEEN" Είσαι έφηβος; Αναζητάς έναν διασκεδαστικό και ελκυστικό τρόπο για να βελτιώσεις τις δεξιότητές σου στα αγγλικά; Άκου το..."Spill the TEEN"! Συζητάμε τα πάντα για τους εφήβους! Το συναρπαστικό podcast, που δημιουργούν ταλαντούχοι έφηβοι στην τάξη C2 (Proficiency) του e-Lingua και αφορά τον κόσμο των εφήβων και τις ανησυχίες τους. Τι κάνει το [...]

902, 2023

Υστερούν τα online μαθήματα αγγλικών από τα παραδοσιακά ή υπερτερούν;

By |February 9th, 2023|Categories: αρθρογραφία|Tags: , |

Σε τι ακριβώς μπορεί να υστερούν; Στη συμμετοχή; Στην αισθητηριακή αντίληψη; Στη συναισθηματική επικοινωνία με την καθηγήτρια και τους συμμαθητές; Στο αποτέλεσμα; Θα τα απαντήσουμε ένα-ένα, για τα Hybrid online μαθήματα Αγγλικών (μεικτά) όπου οι online μαθητές συμμετέχουν ταυτόχρονα στην ίδια τάξη με τους μαθητές που βρίσκονται στη φυσική αίθουσα, όπως γίνονται στο e-Lingua. Ως προς τη συμμετοχή: Η χρήση όλων των τεχνικών μέσων και του διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού [...]

806, 2022

Αγγλικά online ή στο φροντιστήριο: μαθητοκεντρική εξατομίκευση ή μαζική παραγωγή;

By |June 8th, 2022|Categories: αρθρογραφία|

Βασικός στόχος ενός καλού φροντιστηρίου αγγλικών είναι να μεταδώσει στον μαθητή τη γνώση της ξένης γλώσσας μέσα από μία ευχάριστη, απολαυστική διαδικασία τόσο στις αίθουσές του όσο και online. Enjoy and learn! Αρκετές φορές όμως είτε σε φροντιστήρια είτε σε online αγγλικά, η λογική της μαζικής παραγωγής που ελαχιστοποιεί το κόστος, θεωρεί ότι οι μαθητές μιας τάξης αποτελούν ομοιόμορφη πρώτη ύλη. Παραβλέπουν όμως ότι ο κάθε μαθητής έχει τις διαφοροποιήσεις [...]

1305, 2022

Να κάνει το παιδί μου εντατικά καλοκαιρινά μαθήματα;

By |May 13th, 2022|Categories: αρθρογραφία|

Όλοι οι γονείς κάποια στιγμή αναρωτιούνται πότε το παιδί τους θα τελειώσει με τα αγγλικά. Κι όταν μιλάμε για το τέλος των αγγλικών, εννοούμε την πολυπόθητη απόκτηση ενός πτυχίου, συνήθως του υψηλότερου, του Proficiency. Τότε είναι που οι περισσότεροι γονείς (και παιδιά) αγχώνονται, καθώς βλέπουν ότι ο χρόνος περνά και πρέπει να επισπεύσουν τις διαδικασίες. ‘’Μα, εμένα το παιδί μου ξεκίνησε αγγλικά στην Δ’ Δημοτικού, γίνεται να πάρει το Lower [...]

205, 2022

Online αγγλικά: Πώς ξεπερνώ τα τεχνικά προβλήματα;

By |May 2nd, 2022|Categories: αρθρογραφία|

Η τεχνολογία μας επέτρεψε να συμμετέχουμε σε μαθήματα από το σπίτι μας, αλλά εμφάνισε και τεχνικά προβλήματα που δεν συναντούσε ο μαθητής και ο δάσκαλος στο μάθημα μέσα στην τάξη. Τώρα όμως, αν κολλάει η εικόνα ή αν δεν ακούγεται καλά ο μαθητής ή ο δάσκαλος, τι μπορεί να κάνει ο μαθητής από το σπίτι του;                             [...]

1404, 2022

Δυσκολία να μιλήσεις Αγγλικά; Άγχος στο speaking των εξετάσεων;

By |April 14th, 2022|Categories: αρθρογραφία|

Ποιος δεν έχει αισθανθεί αυτό το άβολο συναίσθημα όταν χρειάστηκε να μιλήσει αγγλικά μπροστά σε άλλους, παρ' ότι από παιδί τα μάθαινε; Και αν πούμε για το άγχος μπροστά στον εξεταστή για την απόκτηση της πολυπόθητης πιστοποίησης Lower ή Proficiency, τότε μπορούμε να θυμηθούμε ίσως και άλλα συμπτώματα όπως αυξημένη εφίδρωση, τρεμάμενη φωνή, ξηρό λαιμό, δυσκολία στην αναπνοή και ξαφνική απώλεια μνήμης όσων ξέραμε πριν από λίγο. Γιατί όμως είναι [...]

3103, 2022

Lower & Proficiency: Σε ποιο από όλα να δώσω;

By |March 31st, 2022|Categories: αρθρογραφία|

Πόσα υπάρχουν; Τι αξία έχουν; Πού αναγνωρίζονται; Οι επιλογές για το ποια εξέταση Β2 (Lower) θα δώσουμε είναι μεταξύ 25 Lower πιστοποιητικών αναγνωρισμένων από τον ΑΣΕΠ ως εξετάσεων ισόβαθμης δυσκολίας με βάση την κοινή ευρωπαϊκή κατάταξη. Η εξέταση C2 (Proficiency) είναι μεταξύ 22 Proficiency πιστοποιητικών. Σε ποιο Lower να δώσω; Σε ποιο Proficiency; Τα πιστοποιητικά αυτά είναι ισάξια για χρήση στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Για την εύρεση εργασίας στον ιδιωτικό [...]

2203, 2022

Αγγλικά online: με στόχο και τρόπο

By |March 22nd, 2022|Categories: αρθρογραφία|

Στόχος όλων μας στα online Αγγλικά είναι να διαμορφώσουμε ατμόσφαιρα συγκέντρωσης και ομαδικού πνεύματος όπως στην φυσική τάξη του e-Lingua, ώστε να πετύχουμε το ίδιο αποτέλεσμα και πρόοδο των παιδιών όπως στα μαθήματα μέσα στην αίθουσα του Κέντρου μας. Γι’ αυτό, δάσκαλοι, γονείς και μαθητές-παιδιά ακολουθούμε μερικούς βασικούς κανόνες: Οι γονείς φροντίζουν να διασφαλίσουν κατάλληλη συσκευή στον μαθητή, κυρίως laptop ή υπολογιστή με κάμερα και μικρόφωνο, καλή σύνδεση internet και [...]

1003, 2022

Γιατί να επιλέξω online αγγλικά για το παιδί μου;

By |March 10th, 2022|Categories: αρθρογραφία|

Στην εποχή που η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και που όλες οι δραστηριότητές μας είναι άρρηκτα δεμένες με αυτήν, δεν θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε την επίδραση της στην εκπαίδευση. Ο κλάδος της εκπαίδευσης ξεκίνησε με δειλά βήματα τα τελευταία χρόνια να ενσωματώνει την τεχνολογία στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά στο e-Lingua ξεκίνησε από το 2002. Δεν είναι τυχαία η από τότε ονομασία του φροντιστηρίου «e-Lingua». Μέχρι που [...]

1708, 2021

ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ;

By |August 17th, 2021|Categories: αρθρογραφία|

ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ; Οι ανησυχίες και προσδοκίες των γονιών για τα παιδιά τους πολλές φορές είναι στα ύψη. Θα είναι καλοί μαθητές; Θα καμαρώνουν γι’ αυτά; Θα προχωρήσουν θριαμβευτικά; Ποιοι παράγοντες διαμορφώνουν όμως έναν καλό μαθητή; Υπάρχει η συνταγή της επιτυχίας; Ο πιο καλός ο μαθητής! Τι σημαίνει «καλός μαθητής»; Θεωρητικά είναι το παιδί που είναι συνεπές στις σχολικές του υποχρεώσεις και δεν δημιουργεί προβλήματα. Αυτό είναι [...]

2606, 2020

Nobel Οικονομίας 2019 και δικαίωση της πρωτοπορίας e-Lingua

By |June 26th, 2020|Categories: αρθρογραφία|

Τι σχέση έχουν αυτά τα δύο μεταξύ τους; Οι τρεις βραβευμένοι με το Νόμπελ οικονομίας το 2019, οικονομολόγοι Μπανερτζί, Ντιφλό και Κρέμερ, καθηγητές  στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο της Μασαχουσέτης  (ΜΙΤ), ασχολήθηκαν επί δύο δεκαετίες με την καθημερινότητα των φτωχών ανθρώπων ώστε να την κατανοήσουν και να προτείνουν νέους τρόπους βελτίωσής της. Ένα εύρημα τον Μπανερτζί και Ντιφλό που προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι για τη βελτίωση του μαθησιακού επιπέδου [...]

1905, 2020

Παιδιά χωρίς άγχος! Δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο.

By |May 19th, 2020|Categories: Uncategorized|

Παιδιά χωρίς άγχος! Δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο. Όσοι δουλεύουμε στην εκπαίδευση, αλλά και ως γονείς μπορούμε να δούμε ότι δυστυχώς πολλά παιδιά, ακόμα και από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού, εκδηλώνουν άγχος. Άγχος  για το αν θα προλάβουν να τελειώσουν τις εργασίες τους, αν θα κερδίσουν στο παιχνίδι που παίζουν ή αν είναι αποδεκτά από τους συνομηλίκους τους. [...]

1009, 2019

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ

By |September 10th, 2019|Categories: αρθρογραφία|

Σημαντικά θέματα που πρέπει να γνωρίζεις: Όχι μόνο η γνώση, αλλά και η καλή σωματική υγεία και ψυχολογία, είναι απαραίτητα στοιχεία όταν δίνεις εξετάσεις. Το άγχος και η αγωνία είναι φυσιολογικά συναισθήματα από τα οποία πρέπει να επωφεληθείς , για να πετύχεις. 2 μέρες πριν τις εξετάσεις: Βεβαιώσου ότι γνωρίζεις το ακριβές μέρος και την ώρα των εξετάσεων και ότι έχεις μαζί σου όλα τα απαραίτητα έγγραφα. Προετοιμάσου με [...]

409, 2019

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ στο e-Lingua

By |September 4th, 2019|Categories: αρθρογραφία|

Οι εμπειρίες του παιδιού στην ξένη γλώσσα πρέπει να είναι θετικές κι ευχάριστες για να σιγουρέψουν τη σταθερή πρόοδό του ως τα πτυχία. Οι γονείς πρέπει να του παρέχετε συναισθηματική σταθερότητα και σιγουριά. Να το εμπιστεύεστε για τις ικανότητές του και την καλή πρόοδο του στα αγγλικά (την θεωρείτε αυτονόητη). Να το ενθαρρύνετε και να αναγνωρίζετε τον κόπο του. Να επαινείτε πάντα τις προσπάθειές του, όσο μικρές κι αν [...]

409, 2019

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ

By |September 4th, 2019|Categories: αρθρογραφία|

Το παιδί της προσχολικής ηλικίας μαθαίνει παίζοντας και κάνοντας. Οι εμπειρίες του στην ξένη γλώσσα πρέπει να είναι θετικές και ευχάριστες. Αυτό ενδυναμώνει τη μνήμη του. Δεν πρέπει να πιέζεται να μιλήσει αγγλικά από την αρχή. Το ότι το παιδί ανταποκρίνεται στο άκουσμα της γλώσσας είναι ήδη ένα θετικό βήμα. Αργότερα θα ανταποκριθεί  μόνο του με απλό γλωσσικό τρόπο. Το παιδί αυτής της ηλικίας βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της [...]

209, 2019

ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟ ΝΕΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ

By |September 2nd, 2019|Categories: αρθρογραφία|

Η επαρκής γνώση λεξιλογίου με διευκολύνει στη χρήση της ξένης γλώσσας και μεγαλώνει τις πιθανότητες επιτυχίας μου στις εξετάσεις όλων των πτυχίων. Η επιτυχία θέλει τρόπο, όχι κόπο. Γι’ αυτό δουλεύω συστηματικά κάθε βδομάδα. Όταν πρωτοδιαβάζω κείμενα, προσπαθώ να καταλάβω το νόημα απ’ τα συμφραζόμενα. Μετά υπογραμμίζω με κόκκινο τις άγνωστες λέξεις που συνάντησα πάνω από μια φορά ή που σχετίζονται με τα ερωτήματα κατανόησης. Βρίσκω την ερμηνεία τους [...]

1203, 2018

Τι είναι ο Μαθησιακός Τύπος και τι σημασία έχει η εύρεση του δικού μου;

By |March 12th, 2018|Categories: αρθρογραφία|

 Όταν προσπαθούμε να μάθουμε κάτι, χρησιμοποιούμε διάφορες από τις αισθήσεις μας. Βλέπουμε, ακούμε, γράφουμε, παρατηρούμε και μιμούμαστε, το λέμε, το κάνουμε, το συνδέουμε με την συμπαθητική δασκάλα που μας το παρουσιάζει κλπ.  Όταν όμως θέλουμε να μάθουμε κάτι γρήγορα, σε συνθήκες πίεσης χρόνου ή άγχους, επιστρατεύουμε ασυνείδητα εκείνους τους τρόπους και τις αισθήσεις που αποδίδουν πιο αποτελεσματικά. Όπως κάνουμε όταν προτιμάμε να σηκώσουμε ένα μεγάλο βάρος με το «καλό» [...]

1203, 2018

ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ;

By |March 12th, 2018|Categories: αρθρογραφία|

Στη διαδικασία της σχολικής μάθησης, ο μαθητής πρέπει να ακολουθήσει μεθοδικά βήματα στη μελέτη του ώστε να προσλάβει τη νέα γνώση εύκολα και ολοκληρωμένα. Δεν χρειάζεται κόπος αλλά τρόπος. Η μελέτη σε όλα τα μαθήματα διακρίνεται σε δύο στάδια: 1ο ΣΤΑΔΙΟ: Αναγνώριση, κατανόηση, εξοικείωση με το θέμα του νέου μαθήματος. Χρησιμοποιώ γι’αυτό το κείμενο του μαθήματος μέσα από το σχετικό βιβλίο και τυχόν σημειώσεις μου από την παράδοση. Το διαβάζω με προσοχή [...]

1203, 2018

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ: ΠΩΣ ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ;

By |March 12th, 2018|Categories: Uncategorized|

Μερικά παιδιά ενώ φαίνονται και είναι έξυπνα, προβληματίζουν τους γονείς και τους δασκάλους τους γιατί δεν τα πάνε καλά με τα μαθήματά τους. Οι ειδικοί διευκρινίζουν ότι οι μαθησιακές δυσκολίες δεν έχουν σχέση με τη νοημοσύνη ενός παιδιού – η οποία μπορεί να είναι υψηλή – αλλά προέρχονται από μια διαφορετικότητα στον εγκέφαλο που επηρεάζει τη λήψη, επεξεργασία κι ανταλλαγή των πληροφοριών. Δηλαδή, τα παιδιά αυτά καταλαβαίνουν τα πράγματα [...]

1203, 2018

Μαρία Μακρή

By |March 12th, 2018|Categories: Kathigites-Aglikon|

Απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, εξετάστρια προφορικών σε πιστοποιητικό γλωσσομάθειας ( ESB oral examiner), επιμορφώνεται συνεχώς με σεμινάρια (π.χ. British council) και δραστηριοποιείται σε διαφορετικά περιβάλλοντα εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας (π.χ. μαθήματα σε δομές προσφύγων). Πάντα φιλική, με διάθεση και υπομονή και με γνώμονα τις ανάγκες κάθε μαθητή ξεχωριστά, χρησιμοποιεί διαφορετικές μεθόδους και προσεγγίσεις, καθώς και ποικιλία μέσων και δραστηριοτήτων προκειμένου να γίνεται [...]

1203, 2018

Νίκη Αλέστα

By |March 12th, 2018|Categories: Kathigites-Aglikon|

Καθηγήτρια αγγλικής φιλολογίας. Αριστούχος απόφοιτος του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με πολυετή πείρα στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε όλα τα επίπεδα. Ειδικότητά της η διδασκαλία της αγγλικής με στόχο την απόκτηση πιστοποιητικών γλωσσομάθειας επιπέδων B2, C1, C2 με εγγυημένα αποτελέσματα επιτυχίας επί σειρά ετών.

1203, 2018

Μίνα Παπακωνσταντίνου

By |March 12th, 2018|Categories: Kathigites-Aglikon|

Πτυχιούχος Αγγλικής γλώσσας και Φιλολογίας με 15ετή πείρα στη διδασκαλία της Αγγλικής σε όλες της ηλικίες μαθητών, σε όλα τα επίπεδα και όλα τα πτυχία της γλώσσας μπορεί και βοηθάει κάθε μαθητή της να αγαπήσει τα Αγγλικά και να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις που έχουν. Κινητήρια δύναμή της, η αληθινή και αμέριστη αγάπη για τη δουλειά της και το εξατομικευμένο ενδιαφέρον της για κάθε μαθητή τόσο σε μαθησιακό όσο [...]

1203, 2018

Ειρήνη Ράμαλη

By |March 12th, 2018|Categories: Kathigites-Aglikon|

Απόφοιτος του Καποδιστριακού με πείρα στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας από το 2006 σε παιδιά, εφήβους και ενηλίκους. Με συνεχή μετεκπαίδευση στις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, στη χρήση τεχνολογικών μέσων στην τάξη και εξειδίκευση στην εκμάθηση των αγγλικών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Πολύγλωσση και η ίδια (αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά) γνωρίζει τι χρειάζεται ώστε μια ξένη γλώσσα να γίνει κτήμα του μαθητή αλλά και πως αποκτούνται τα πτυχία. Αρχή [...]

COURSES

EVENTS

LATEST NEWS

Ελάτε για μια εντελώς δωρεάν διάγνωση επιπέδου γνώσεων

Μετά τη διάγνωση που γίνετε με γραπτά test δεν έχετε καμία υποχρέωση προς το elingua.

    Go to Top